تاریخ انتشار :

پروفسور کوفه له

همه تلاش کنیم جوانان را از گناه نجات دهیم

پروفسور ایتالیایی بر لزوم مقابله ادیان الهی با شیوع مفاسد اخلاقی در بین جوانان تاکید کرد.

kofleh-l_234934

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) پروفسور کوفه له  در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: در دانشگاه یو پی اس ایتالیا، دوره های تخصصی در زمینه شناخت ادیان داریم که در این زمینه پژوهش های زیادی انجام می شود.

وی افزود: تخصص بنده روی مساله اسلام و بودسیم است و به دنبال این هستیم که شناخت بیشتری در این حوزه از ادیان الهی بدست آوریم تا زمینه های همگرایی را بیشتر ایجاد کنیم.

این استاد و مبلغ مسیحیت گفت: یکی از مهمترین مباحثی که بین ادیان انجام می شود، مباحث پیرامون مفهوم خداست؛ هر دین نگاه خاصی به مقولات و احکام دینی دارد، ولی مشترکات زیادی بین ادیان وجود دارد.

وی تصریح کرد: ۱۶هزار مبلغ مسیحیت در این مرکز مشغول به تحصیل هستند و ۵هزار مبلغ زن نیز در حال تحصیل هستند که در قالب مبلغ به سراسر جهان اعزام می شوند.

کوفه له یادآورشد: قبل از انقلاب اسلامی یک مدرسه مسیحی واتیکان در ایران فعالیت می کرد و امروز هم سه تن از کشیشان آن مدرسه در تهران فعالیت می کنند.

وی گفت: همه ما باید تلاش کنیم جوانان و بشریت را از گناه نجات دهیم، باید کاری کنیم تا مفاسد اخلاقی در سراسر جهان کمتر شود تا دیگر شاهد این گونه جنایات و خونریزی ها نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری حوزه

 

کانال رسمی سایت رهیافتگان در تلگرام     https://telegram.me/rahyafte_com

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار