تاریخ انتشار :

جمیلا بوتنربران

بانوی تازه مسلمان آلمانی :برادرم هم به تازگی مسلمان شده

این بانوی آلمانی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر محل سکونت خود را به یک مرکز تبلیغی دین اسلام تبدیل کرده است

images

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   «جمیلا بوتنربران» بانوی جوان آلمانی که چند سالی است با پذیرش دین اسلام راه خود را شناخته، امسال برای چهاردهمین بار توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را کسب کرده است.
وی که به همراه همسر و دو فرزندش به مشهدالرضا مشرف شده، تنها راه کمال انسانی و رسیدن به آرمان های اصیل انسانی را عبودیت پروردگار و پیروی همراه با معرفت از قرآن و اولیای الهی می داند و می گوید: این شاهراه سعادت هر انسان است.
او که سال هاست راه خود را شناخته و دین اسلام را پذیرفته، حس خود را از زیارت امام رضا(علیه السلام) این گونه بیان می کند: زیباترین لحظات رسیدن به بارگاه این امام بزرگوار است و مرهمی می شود بر دل رنجور و خسته من. هر بار به زیارت مشرف شده ام ناخواسته اشک شوق از چشمانم جاری می شود و برای همه مسلمانان به وی‍ژه برادرم که به تازگی مسلمان شده التماس دعای ویژه می کنم.
بوتنربران ابراز می کند: ما باید حضرت رسول(صلی الله علیه وآله) و امامان معصوم(علیهم السلام) را سرلوحه امور خود در زندگی قرار دهیم تا بتوانیم به عنوان یک مسلمان، الگوی خوب و شایسته ای برای مردم جهان باشیم.
این بانوی آلمانی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر محل سکونت خود را به یک مرکز تبلیغی دین اسلام تبدیل کرده است، ادامه می دهد: تاکنون از این محافل افراد زیادی با دین اسلام آشنا و مسلمان شده اند و تعداد زیادی نیز به خاطر تبلیغات ما به مذهب تشیع تمایل پیدا کرده اند.
این بانوی فرهیخته می گوید: من از ده سالگی متوجه حضور خدا شدم و ذهنم درگیر مسائل معنوی و الهی شد؛ بعد از آشنایی با همسرم و دیگر مسلمانان که در اطرافم بودند امام رضا(علیه السلام) را شناختم و دریافتم رافت ایشان مسلمان و غیرمسلمان نمی شناسد.
وی از خدمات ارائه شده به زائران ابراز خوشحالی کرد و گفت: محصولات فرهنگی و کتاب هایی که توسط مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به مخاطبان داده می شود، یقینا تاثیرات خاص خود را بر عقاید، افکار و شناساندن راه درست بر جای خواهد گذاشت.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار