تاریخ انتشار :

Edoardo Agnelli

دانلود مستند ادواردو آنیلی به زبان انگلیسی و فارسی

این مستند که به بررسی زندگی ادواردو آنیلی [مسلمان شیعه اهل ایتالیا] و چگونگی اسلام آوردن ایشان می پردازد؛ در ابتدا با شرح نحوه مرگ مشکوک ادواردو آنیلی و بیان فرضیه خودکشی او توسط مقامات قضایی کشور ایتالیا شروع می‏ شود. در ادامه کارگردان به سراغ موقعیت خانوادگی ادواردو می‏ رود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) این مستند که به بررسی زندگی ادواردو آنیلی [مسلمان شیعه اهل ایتالیا] و چگونگی اسلام آوردن ایشان می پردازد؛ در ابتدا با شرح نحوه مرگ مشکوک ادواردو آنیلی و بیان فرضیه خودکشی او توسط مقامات قضایی کشور ایتالیا شروع می‏ شود. در ادامه کارگردان به سراغ موقعیت خانوادگی ادواردو می‏ رود.

خانواده آنیلی یکی از معروفترین خانواده‏ های تورینو[خانواده پادشاهی] در ایتالیا به حساب می‏ آیند. پدرش سناتور جیووانی آنیلی ثروتمند ایتالیایی و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو، ایویکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکتهای طراحی مد و لباس، روزنامه‌های پرتیراژ لاستامپا و کوریره دلاسرا، باشگاه اتومبیل رانی فراری و باشگاه فوتبال یوونتوس بود. افزون بر اینها چندین شرکت ساختمان سازی، راه سازی، تولید لوازم پزشکی و بالگرد سازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهامداران اصلی آنها می‌باشند. مادر ادواردو هم پرنسس مارلا یکی از شاهزادگان ایتالیا است.

بعد از موقعیت خانوادگی، تحصیلات ادواردو معرفی می‏ گردد. مدرک دکترای ادواردو در رشته فلسفه و ادیان شرق از دانشگاه پرینستون آمریکا اخذ شده است.

بعد از شرح موقعیت ادواردو و در پی قتل مشکوک او ادعای مسلمان بودن او از طرف یک انجمن ایرانی مطرح می‏ شود که واکنش‏های منفی زیادی را در ایتالیا به دنبال داشته است. نحوه مسلمان شدن و همینطور مستندات نشان‏ دهنده مسلمان بودن و دلایل مخالفت‏ با مسلمان شدن ادواردو از زبان دکتر حسن قدیری سفیر وقت جمهوری اسلامی در ایتالیا، دکتر حسین عبداللهی و برادرش که از دوستان نزدیک ادواردو بودند روایت می‏ شود؛ که شرحی بسیار شنیدنی و دیدنی دارد.

ادورادو انیلی

از نکات جالب این مستند ملاقات ادواردو با حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه‏ ای و مسئله محروم شدن از ارث میلیاردی خانوادگی و بحث جانشینی ادواردو است.

دانلود مستند به زبان فارسی

FLV| MP4

دانلود مستند به زبان انگلیسی

OGV| MP4

 

فیلم ادواردو درآپارات

کلیپ آهنگ ادواردو

کلیپ ادواردو تولید شبکه خبر

آهنگ رپ ادواردو به انگلیسی

 موشن گرافیک | شهید ادواردو آنیلی

مستند ادواردو به زبان انگلیسی

مستند ادواردو به زبان آذربایجانی

مستند ادواردو به زبان فرانسه

 مستند ادواردو به زبان اردو

 مستند ادواردو به زبان عربی    

مستند ادواردو به زبان ایتالیایی

مستند ادواردو به زبان کردی

مستند ادواردو به زبان بوسنیایی

 

 

اشتراک گذاری :


  1. آرش گفت:

    سلام. آقا این مستند با کیفیت بالاترش موجود نیست؟ حتماً یه نخسه HD داره نمیشه گیرش آورد؟ اگه براتون مغدوره لطفاً قرار بدین

  2. فیزا گفت:

    من توی سایت های دیگه که دیدم و دانلود کردم بعضی جاهاش که ایتالیایی حرف میزنن زیر نویس نداشت، این داره؟ ۲۴۰ مگه ، اگه نداره بگین تا دانلودش نکنم

آخرین اخبار