تاریخ انتشار :

اختصاصی رهیافتگان

فیلم / پوتین : الله خواست باند اردوغان را مجازات کند

پوتین با به کار بردن واژه اسلامی الله در توصیف خداوند افزود ما آماده بودیم تا با ترکیه و حتی فراتر از آن- با همپیمانان غربی این کشور- بر سر سوریه و نابودی تروریست ها همکاری کنیم، اما فقط الله می داند که آنها چرا این کار را کردند؛ اما این الله است که با گرفتن شعور و قوه عقل باند اردوغان، آنها را مجازات کرده است.

<

>به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) پوتین که برای توصیف پروردگار عالم برای نخستین بار از واژه جلاله «الله » استفاده می کرد، گفت «الله» است که با گرفتن قدرت شعور و تمیز از رهبران ترکیه، آنها را مجازات کرده است.

رییس جمهور روسیه که برای سخنرانی سالیانه خود به پارلمان کشورش رفته بود به بخشی از هیات حاکمه کشور ترکیه تاخت و با اشاره به سرنگونی هواپیمای روسی به دست ترکیه، رهبران فعلی این کشور را به داشتن مراودات تجاری با داعش متهم کرد.

پوتین در این سخنرانی تاکید کرد عصبانیت و ناراحتی ما بر سر کشته شدن خلبانمان از رهبران ترکیه است و هیچ ارتباطی با مردم این کشور ندارد چرا که ما در بدنه کشور ترکیه، دوستداران زیادی داریم.

پوتین مردم ترکیه را خطاب قرار داد و گفت مردم این کشور باید بدانند که ما آنها را با باند اردوغان با یک چشم نگاه نمی کنیم؛ دولت آنکارا هم بداند که کشتن خلبان ما نتایج بسیار بدی برای آنها خواهد داشت.

رییس جمهور روسیه در ادامه سخنرانی خود در پارلمان گفت ما این کمک ترک ها به تروریست ها را فراموش نمی کنیم چرا که خیانت را بدترین و شرم آورترین عمل می دانیم؛ کسانی که در ترکیه به ما از پشت خنجر زدند بدانند که تنها برای پوشاندن جنایت های خود در حمایت از تروریست ها هواپیمای ما را ساقط کرده و خلبان ما را به کشتن دادند.

پوتین همچنین با به کار بردن واژه اسلامی الله در توصیف خداوند افزود ما آماده بودیم تا با ترکیه و حتی فراتر از آن- با همپیمانان غربی این کشور- بر سر سوریه و نابودی تروریست ها همکاری کنیم، اما فقط الله می داند که آنها چرا این کار را کردند؛ اما این الله است که با گرفتن شعور و قوه عقل باند اردوغان، آنها را مجازات کرده است.

رییس جمهور روسیه با اشاره به آغاز عملیات نظامی این کشور علیه داعش گفت هدف ما از بمباران تروریست ها در سوریه ابتدا جلوگیری از افزایش قدرت آنها و نیز عدم نفوذ تروریست ها به داخل خاک روسیه برای عملیات خرابکاری بوده است.

ولادیمیر پوتین که در جمع شورای فدرال پارلمان روسیه و نیز با حضور اعضای کابینه و فرمانداران کشور سخن می گفت افزود ما می دانیم که چرا برخی از کشورهای با ثبات و ثروتمند منطقه- از جمله عراق، سوریه و لیبی- چرا مورد حمله غرب قرار گرفت؛ ما می دانیم که آنها این رژیم ها را سرنگون کردند تا قوانین خود را بر آنها حاکم کرده و آتش دشمنی میان مردم این کشورها را دامن بزنند و در نهایت با نابودی این کشورها، آنها را به دست تروریست ها بسپارند.

پوتین در پایان با اشاره به لزوم ایجاد یک جبهه واحد بین المللی تحت نظر سازمان ملل برای مقابله با تروریست ها گفت ما حق نداریم اجازه دهیم تروریست های وحشی به اهداف خود برسند.

 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار