تاریخ انتشار :

امام سلطان رحمان محمد

در امریکا بیش از ۴۸ درصد سیاه‌پوست است و ۱۲ میلیون نفر مسلمان وجود دارد

نماینده مسلمانان سیاه پوست امریکا: مسلمانان با استفاده از زبان قرآن می‌توانند متحد شوند و دنیا را متحول سازند و فرهنگ اسلامی را ترویج دهند.

 

 

image474150

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان :  امام سلطان رحمان محمد نماینده مسلمانان سیاه پوست امریکا در کنفرانس رسانه، هنر و گردشگری در محل سالن همایش‌های حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مشهد امشب اظهار داشت: در امریکا در مبارزه با پروژه نقض حقوق سیاه‌پوستان کسی به نام لویس فراخان رهبری را بر عهده دارد و مانند امام خمینی در ایران حرف‌هایش ترس ایجاد می‌کند و ایده‌هایش با نظام فعلی امریکا در تناقض است.

این مبارزه مسلمان آمریکایی بابیان اینکه مبارزه آن‌ها علیه اسلام است و نه رنگ پوست تصریح کرد: در امریکا رسانه‌های غربی واقعیت زندگی سیاهان را چیز دیگری نشان می‌دهند همان‌طور که نظام ایران را نامشروع جلوه داده‌اند.

رحمان محمد بیان داشت: در رسانه‌های غرب هر تصویری مربوط به خدا را از انسان‌هایی با موهای طلایی و رنگ پوست و لباس سفید نشان می‌دهند و عقیده نژادپرستان این است که برای نزدیک شدن به خدا رنگ پوستتان باید به سفید نزدیک شود.

این هنرمند امریکایی گفت: امروزه در کشور شما دیده می شود بسیاری از بانوان سعی می کنند موهایشان طلایی و بلوند باشد زیرا در فیلم های هالیوودی این نوع چهره ها را پاک و زیبا نشان داده اند.

وی افزود: در مواجه با یک زن ایرانی که در امریکا عینک‌ساز بود زمانی که لقب نژادپرستی که برای آن‌ها به کار می‌برند به نام Sandnegro عنوان کردم او بسیار متأثر شد وقتی با واقعیت روبه‌رو شد.

این مبارزه مسلمان آمریکایی ادامه داد: در امریکا بیش از ۴۸ درصد سیاه‌پوست است و ۱۲ میلیون نفر مسلمان وجود دارد و باوجوداینکه سرویس‌های صهیونیستی سعی در تحریم جنبش‌های ما داشتند دو هفته پیش با فراخوانی که توسط موسیقی و هنر منتقل شد از تمامی قومیت‌ها و مذاهب نزدیک به یک‌میلیون نفر در سی‌امین سالگرد میلیونی تجمع سیاهان در واشنگتن برای نشان دادن اعتراض به سیاست‌های تبعیض‌آمیز جمع شدند.

رحمان محمد بیان نمود: در امریکا سیاه‌پوستان برای تأمین رأی اوباما تلاش کردند اما او دارای تفکری سفید پوستانه در کالبد سیاه‌پوستان شده، درحالی‌که او را یک سیاه‌پوست مترقی می‌دانید هرروز سیاه‌پوستان در خیابان‌ها قتل‌عام می‌شوند.

وی بابیان اینکه مایکل جکسون به‌عنوان خواننده آمریکایی در حال گرایش به اسلام بود افزود: با استفاده از موسیقی و با توجه به اینکه در امریکا اعتماد به رسانه عمومی از بین رفته است می‌توان اعتراضات خود را به سیاست‌های غیرانسانی دولت منتقل کرد.

این هنرمند مسلمان آمریکایی گفت: در فیلم‌های ساخته‌شده با کارگردان‌های یهودی اکثر فیلم‌ها نقش‌های زیبا و رمانتیک را به سفیدپوست‌ها می‌دهند و از فیلم‌هایی که برای سیاه‌پوست‌ها ساخته‌شده مانند جنگو فیلمی تصویری فانتزی است که با واقعیت بسیار فاصله دارد.

رحمان محمد به قهرمان بوکس جهان محمدعلی کلی اشاره کرد و گفت: او در حقیقت ۴ بار قهرمان بوکس جهان شده است سه بار در میادین ورزش و یک‌بار هم برای پیروزی جهت احقاق حقوق خود.

وی تأکید کرد: مردم سرزمین من موسیقی رپ را ایجاد کردند تا دوران بردگی و اعتراض خود را بر ادامه سیستم تبعیض نژادی را نشان دهند اما امروزه متأسفانه برخی برای ارسال پیام‌های غیراخلاقی به مردم از آن استفاده می‌کنند.

این هنرمند مسلمان آمریکایی گفت: هنر در فیلم و موسیقی باید دارای دیدگاهی شفافی باشد تا تمام افراد و اقشار جامعه را جذب کند.

رحمان محمد عنوان داشت: مسلمانان با استفاده از زبان قرآن می‌توانند متحد شوند و دنیا را متحول سازند و فرهنگ اسلامی را ترویج دهند.

وی به برداشته شدن تحریم‌ها و دروازه‌های باز پیشرو ایران اشاره کرد و گفت: امروز که سخن از باز شدن درها به روی کشور شماست باید تعادلی بین حفظ ارزش‌های خود و درهای بازشده ایجاد کنید تا در شرایطی قرار نگیرید که مانند معمر قذافی برای مبرا کردن خود از اتهامات واردشده صاحبان تروریست را به کشور خود راه دهید.

منبع:دانا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار