تاریخ انتشار :

در سالن اجتماعات نگارستان امام خميني اصفهان

رونمایی از رمانی بر اساس زندگی شهید ” ادواردو “

در آستانه سالگرد شهادت ادواردو‌آنیلی از کتاب رمان «ادواردو» با محوریت آن شهید رونمایی خواهد شد.

 

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به همت مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان و انجمن شهید ادواردو آنیلی از رمان«ادواردو» نوشته بهزاد دانشگر رونمایی خواهد شد. به گفته روابط عمومی انجمن شهید ادواردو آنیلی در آستانه سالگرد شهادت ادواردو‌آنیلی از کتاب رمان «ادواردو» با محوریت آن شهید رونمایی خواهد شد.
این کتاب که به همت نویسنده شناخته شده حوزه ادبیات داستانی بهزاد دانشگر به رشته تحریر در آمده است، با حضور مهمانانی همچون حبیب احمدزاده نویسنده شهیر حوزه ادبیات معاصر و محمد عرب مهمان ویژه ماه‌عسل در سالن اجتماعات نگارستان امام خمینی اصفهان واقع در میدان فیض برگزارمی‌گردد. زمان این برنامهپنجشنبه ۱۶مهر ساعت ۱۶خواهد بود.
محمد عرب
مسئول روابط عمومی انجمن شهید ادواردو (مهدی) یا تقدیر از تلاش‌های مرکز آفرینشهای ادبی قلمستان عنوان کرد که در این برنامه علاوه بر نقد و معرفی کتاب توسط بهزاد دانشگر نویسنده این رمان و استاد حبیب احمدزاده، محمد عرب نیز که خود همانند شخصیت‌های رمان متاثر از مطالعه قرآن زندگی‌اش متحول شده است درباره تاثیر کلام الله مجید بر جوانان غربی و امریکای شمالی سخن خواهد گفت.
گفتنی است؛ ‌شهید ادواردو آنیلی تنها وارث خانواده مولتی میلیاردر ایتالیایی و مالک باشگاه یوونتوس ، کارخانه اتوموبیل سازی فیات، لامبورگینی،‌ فراری، مازاراتی و… بود که درآمد خانوادگی او سه برابر درآمد ملی نفت ایران تخمین زده شده است اما وی پس از مطالعه اتفاقی قرآن به اسلام و تشیع گروید و دراین مسیر ثابت جان خود را فدا نمود.

اشتراک گذاری :


  1. تسنیم گفت:

    ان شاءالله اونجا خواهیم بود
    🙂

  2. باسلام. انعکاس این خبر در پایگاه خبری تحلیلی ندای اصفهان
    http://nedaesfahan.ir/8012

  3. حسن نژاد گفت:

    سلام برنامه خوبی بود دیروز شرکت کردیم ولی تبلیغات ضعیف بود

آخرین اخبار