تاریخ انتشار :

ادواردو آنیلی به همان روشی که رهبر انقلاب مطرح کردند مجذوب اسلام شد

ادواردو آنیلی نیز به همین شیوه مجذوب قرآن و اسلام شد، و با مراجعه به مرکز اسلامی ایتالیا و ادای شهادتین، به دین مبین اسلام گروید؛ اما از آنجایی که این موضوع برای صهیونیست‌ها خوشایند نبود، او را در یک سانحه ساختگی به شهادت رساندند.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) دیگر پوسترهای شهید ادواردو آنیلی را اینجا ببینید

عباسی جانشین معاونت بین‌الملل بسیج در مراسم افتتاحیه دفتر بسیج رسانه با نام «ادواردو آنیلی» که صبح امروز برگزار شد، گفت: امروز مرزهای جغرافیایی دیگر کاربردی ندارند؛ زیرا در جهان امروز این مدیریت افکار است که مرز انسان‌ها را مشخص می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از انسان‌ها در جهان منتظر شنیدن حرف‌های ما است، بیان داشت: جهان اسلام در دنیای کنونی توانسته حقوق بشر ادعایی آمریکا را با چالش مواجه سازد، که نمونه آن انتشار اسناد نقض حقوق بشر ادعایی آنها توسط مسلمانان است.

جانشین معاونت بین‌الملل بسیج اظهار داشت: مردم کشورمان بر خلاف آنچه از سوی بیگانگان ادعا می‌شود به داشتن سلاح هسته‌ای اهمیتی نمی‌دهند و تنها موضوعی که برای آنها مهم است فکر و عقیده‌ای است که به‌وسیله آن توانستند قلوب مردم منطقه غرب آسیا و حتی مردم فرامنطقه‌ای را تحت تأثیر قرار دهند.

محمدحسن قدیری ابیانه رایزن وقت مطبوعاتی سفارت کشورمان در ایتالیا نیز در سخنانی به شخصیت و نحوه شهادت ادواردو آنیلی فرزند مالک کارخانه اتومبیل‌سازی فیات کشور ایتالیا پرداخت و گفت: وقتی مقام معظم رهبری چندی پیش در نامه‌ای به جوانان اروپایی آنها را دعوت به مطالعه قرآن می‌کند، این دعوت بی دلیل نیست، زیرا هر کس قرآن را صادقانه مطالعه کند، مجذوب آن می‌شود.

وی افزود: ادواردو آنیلی نیز به همین شیوه مجذوب قرآن و اسلام شد، و با مراجعه به مرکز اسلامی ایتالیا و ادای شهادتین، به دین مبین اسلام گروید؛ اما از آنجایی که این موضوع برای صهیونیست‌ها خوشایند نبود، او را در یک سانحه ساختگی به شهادت رساندند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: در زمان دولت اصلاحات وقتی قصد ساخت مستندی درباره آدواردو آنیلی را داشتیم، مسئولان مربوطه نه‌تنها حمایت نکردند بلکه از ارسال فیلم ساخته شده در ایتالیا در قالب بسته سیاسی سفارتخانه نیز خودداری کردند؛ زیرا بیم آن را داشتند که دولت ایتالیا از این بابت ناراحت شود؛ اما دیدیم بعد از پخش مستند، این کشور واکنشی نشان نداد.

در ادامه مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه هم بیان داشت: بسیج تمام همت خود را برای نشاط اهالی رسانه بکار خواهد گرفت و از سوی دیگر تلاش می‌کند تا رسانه‌های کشورمان همانند یک زنجیره در فراگیری و معرفی  اسلام به سایر ملل عمل کنند.

دفاع پرس

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار