تاریخ انتشار :

ساندرو (حسین) سالواتوره تازه مسلمان ایتالیایی

وقتی در کلیسا‎های کاتولیک در قرن ۲۱ گناهان را خرید و فروش می‎کنند؛ وقتی که زن مطلقه نمی‎تواند به عقد مرد کاتولیک درآید؛ وقتی که خرافات تمام وجوه مسیحیت را فرا گرفته است؛ چگونه می‎توان در این دین باقی ماند؟

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) ساندرو (حسین) سالواتوره متولد ۵ جولای ۱۹۷۵ در شهر رم و دانشجوی رشته معماری است. او در سال ۱۹۹۴ به دین مبین اسلام مشرف گردیده و ارتباط دوستانه‎ای با ادواردو (مهدی) آنیلی داشته است. مادر و پدر او اهل شهر کالیاری هستند و از سال ۱۹۸۸ همراه با حسین به شهر رم مهاجرت نمودند.والدین حسین کاتولیک بوده و هر یکشنبه در مراسم مخصوص کلیسای سن پیـِتروی واتیکان شرکت می‎کنند. حسین علت اصلی مسلمان شدنش را این‎گونه بیان می‎کند: «وقتی در کلیسا‎های کاتولیک در قرن ۲۱ گناهان را خرید و فروش می‎کنند؛ وقتی که زن مطلقه نمی‎تواند به عقد مرد کاتولیک درآید؛ وقتی که خرافات تمام وجوه مسیحیت را فرا گرفته است؛ چگونه می‎توان در این دین باقی ماند؟ … یا خدایی وجود ندارد یا اگر هم وجود دارد، این دین‎‎های کودکانه و مسخره را نمی‎فرستد. من ایمان قلبی و عقلی دارم که خدا وجود دارد؛ روز معادی هم هست…

پس با محمد علی (ماسیملیانو پلیمنو) که از دوستان مسلمانم بود و خودش هم تازه این دین را پذیرفته بود صحبت کردم. از او خواستم تا حقیقت دینش را برایم بازگو کند… من حقیقت را یافتم؛ معنای بندگی را پیدا کردم و فهمیدم که خدای بزرگ برترینِ دین‎‎ها را برای آخرین فرستاده‎اش محمد (صلی‎الله‎علیه‎وآله‎وسلم) قرار داده است. به اسلام گرویدم و با افتخار شیعه شدم و نام خودم را پس از شنیدن واقعه کربلا حسین گذاشتم»

منبع : پنجره

دیگر رهیافتگان ایتالیایی را اینجا ببینید

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار