تاریخ انتشار :

شاهین شهر

ماجرای مسلمان شدن دندان پزشک روس در شاهین شهر اصفهان + تصاویر

خانم کاترینا دکتر دندان پزشک اهل کشور روسیه با ابراز عشق به اسلام و اهل البیت مسلمان شد و نام فاطیما را برای خود برگزید.

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، سایت امام جمعه شاهین شهر نوشت: صبح ۹۴/۰۳/۱۶ تماس تلفنی با دفتر امام جمعه شاهین شهر برقرار گردید و خواستار تعیین وقتی برای ملاقات با امام جمعه شدند وقتی دلیل ملاقات را جویا شدیم بیان کردند یک خانم دکتر اهل کشور روسیه میخواهد مسلمان شود و ما تصمیم گرفتیم برای انجام این امر به دفتر امام جمعه مراجعه کنیم. قرار ملاقات را برای امروز ۰۳/۱۷ تنظیم کردیم و مشتاقانه منتظر ایشان و همراهانشان بودیم، که ساعت۱۰ صبح به دفتر امام جمعه مراجعه نمودند.ابتدا صحبت و مشاوره های لازم با مشوران مذهبی و اعتقادی دفتر، حاج آقا هاشمی و حاج آقا حافظی برای اطلاع و اگاهی کامل به مسائل و احکام مربوط به دین اسلام و تشیع با ایشان انجام شد و سپس به محضر حاج آقا ملکیان رفتند.

با توجه به اینکه خانم کاترینا به زبان فارسی مسلط نبودند، حاج آقا ملکیان به وسیله آقای بریدی مترجم زبان انگلیسی با ایشان صحبت می کردند.

کاترینا

حاج آقا ملکیان ابتدا سوال کردند : شما به چه شکل با اسلام آشنا شدید؟ و چرا دین اسلام را انتخاب و چطور به آن یقین پیدا کردید؟

خانم کاترینا در جواب گفت: من دنبال یک احساس جدید در زندگیم بودم دنبال راه های زیادی رفتم و کتاب های مختلفی درباره ادیان و مذاهب مختلف خواندم ولی وقتی کتاب مقدس قرآن را به زبان روس خواندم شیفته مطالب و بیانات آن شدم و یک احساس متفاوتی نسبت به آن داشتم که دوماه مدام در اینترنت تحقیق کردم و مسلمانان را از نزدیک ملاقات کردم و دیدم این فضا همان چیزی است که دنبالشم و این احساسات جدیدی بود که داشتم در زندگی شخصی خود تجربه میکردم که به همین دلایل دین اسلام را انتخاب کردم.

امام جمعه شاهین شهر گفتند: با توجه به اینکه اسلام مذاهب و فرقه های مختلف دارد ایا شما از مذاهب مختلف مثلا شیعه، سنی و اطلاع دارید یا فقط دانسته های شما محدود به اسلام هست؟

در جواب ایشان گفتند: من از شیعه و سنی اطلاع دارم و حتی ۱۲ امام و اهل بیت را می شناسم و راجع به همه مسائل تحقیق کردم و میخواهم یک مسلمان شیعه باشم.

کاترینا

در این لحظه شهادتین توسط امام جمعه جاری شد و خانم کاترین آن را با همان لهجه روسی تکرار کرداَشهدُ انْ لا اِلهَ الا الله به معنای «گواهی می‌دهم، خدایی جز خدای یگانه الله نیست. و

اَشهدُ انَّ محمّداً رسولُ الله به معنای «گواهی می‌دهم، همانا محمد پیامبر خداست.

حاج آقا ملکیان گفتند شما الان مسلمان شدید و اگر میخواهید شیعه شوید باید یک شهادت دیگر جاری شود آیا راضی هستید به این امر؟ ایشان با خرسندی به این مسئله ابراز علاقه کردند و سپس ادامه شهادتین نیز جاری شد و توسط خانم کاترین تکرار گردید: «اشْهَدُ انَّ عَلِیّاً وَلِیُّ اللّهِ» و اشْهَدُ انَّ ائمه المعصومین»

درادامه با توجه به علاقه خانم کاترین به نام زیبای فاطیما اسم ایشان نیز به فاطیما تغییر پیدا کرد که باعث خوشحالی زیاد وی گردید و از امام جمعه محترم با زبان فارسی تشکر کرد.

کاترینا

در پایان حاج آقا ملکیان هدیه ارزشمند یک جلد قرآن کریم و یک تابلو اسامی جلاله الله را به رسم یاد بود تقدیم ایشان کردند و در آن لحظه از خانم فاطیما خواستند قرآن را ببوسند که خانم فاطیما با بوسیدن قرآن اشک هایش جاری شد که این مسئله بیانگر علاقه زیادشان به اسلام و قرآن است

کاترینا کاترینا .

اشتراک گذاری :

نظرات در حال حاضر در دسترس نیست

آخرین اخبار