تاریخ انتشار :

در تهران

زن تایلندی در آستانه ماه رمضان مسلمان و شیعه شد

این اولین فرد غیر مسلمانی نیست که در مسجد اخوان اسلامی به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده بلکه پیش از این افراد متعددی در سال های گذشته توسط امام جماعت این مسجد شیعه شده اند.

38937_T7IGWFXU_file

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،خانم «راتانا مکرینگکرای» بانوی تایلندی غیر مسلمان، پس از تحقیق درباره دین مبین اسلام و مکتب حقه و نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، عصر روز گذشته در مسجد اخوان اسلامی در نزدیک بازار بزرگ تهران، به دین مبین اسلام گروید و مذهب شیعه را برگزید.

گفتنی است وی در حضور همسرش «نادر یگانه نصیری» و امام جماعت این مسجد، حجه الاسلام سید «رضا بحرالعلوم میردامادی» و توسط ایشان شهادتین و شهادت به ولایت مولانا امیرالمومنین و اولاد معصومین شان علیهم السلام را اقرار کرد.

این بانوی تایلندی که قبل از مسلمان شدن، پیرو دین بوده بارها به ایران سفر کرده و درباره حقانیت اسلام تحقیقاتی نموده و در نهایت در این مسجد به مکتب انسان ساز شیعه اثنی عشری گرایش پیدا کرد.

لازم به ذکر است، این اولین فرد غیر مسلمانی نیست که در مسجد اخوان اسلامی به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده بلکه پیش از این افراد متعددی در سال های گذشته توسط امام جماعت این مسجد شیعه شده اند.

ناگفته نماند بخشی دیگر از فعالیت های این مسجد عبارتند از: گفتگو با مذاهب و ادیان و دعوت از مستبصرین؛ مدیریت کانون فرهنگی هنری مهدویت؛ مدیریت سایت اعتقادی راه یکتا؛ برگزاری کلاس های تخصصی قرآن و کلاس های تخصصی عقائد و دوره های آموزشی احکام ویژه جوانان و عموم مردم؛ مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی رزم انتظاران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ برگزاری کلاس های آموزش رایانه؛ چاپ و نشر برچسب پشت شیشه ای مزین به عبارت (فقط محمد و آل محمد علیهم السلام وسیله تقرب به خدا) و برخی برنامه های دیگر فرهنگی و اعتقادی.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار