تاریخ انتشار :

آيت‌الله علوي‌گرگاني

مسلمان شدن ورزشکار فرانسوی از زبان آیت‌الله علوی‌گرگانی

«این جوان فرانسوی زمینه قلبی آماده‌ای داشت و اصلاً زبان فارسی بلد نبود و با دل و جان شهادتین را بر زبان جاری کرد و علت اصلی گرایش به اسلام را رفتار ملت ایران بیان کرد».

 

26928_372

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،  آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار فرماندهان نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به قرآن کریم، تصریح کرد: اگر ملتی افراط و تفریط نکند و حد وسط را رعایت کند و به دنبال خط رهبری و علما باشد خداوند وعده داده که با آنها خواهم بود و دیگران را هم به اطراف شما سوق خواهم داد.
وی ریشه انقلاب‌های کشورهای عربی به ویژه لیبی را انقلاب اسلامی دانست و گفت: ریشه اصلی انقلاب‌های که درکشورهای چون تونس و غیره صورت می‌گیرد برگرفته از انقلاب اسلامی است و درسی که ملت‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی گرفتند این بود که چگونه در مقابل قلدرها و ظالمان زورگو بایستند.
این مرجع تقلید با اشاره به مسلمان شدن ورزشکار فرانسوی در دفترش، خاطرنشان کرد: یک فرانسوی چگونه ادعا می‌کند که می‌خواهم مسلمان شوم این تازه مسلمان فرانسوی انگیزه‌ای به مطالعه کتب دینی ما پرداخت و دین مذهب حقه تشیع را به عنوان بهترین دین قبول کرد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که این تازه مسلمان تشنه اسلام ناب بود، گفت: این جوان فرانسوی زمینه قلبی آماده‌ای داشت و اصلاً زبان فارسی را بلد نبود و با دل و جان شهادتین را بر زبان جاری کرد و علت اصلی رفتار خود را ملت ایران بیان کرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این که نظام ما نظام مذهبی است، خاطرنشان کرد: مسئولین باید در خدمت خود صادقانه مراقب نظام اسلامی باشند و نگذارند کوچکترین خللی در آن ایجاد شود.

∎منبع:صاحب خبر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار