تاریخ انتشار :

در روستای قلعه خان

ازدواج به سبک ایرانی زوج تازه مسلمان چینی + تصاویر

مراسم ازدواج و عروسی زوج تازه مسلمان شده چینی در روستای قلعه خان از توانع شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی برگزار شد.

زوج تازه مسلمان شده چینی

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،  مدیر کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم مسجد روستای قلعه خان گفت: این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام)  مسجد روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان، برگزار شد.

اسفندیار مکرمی در خصوص برگزاری جشن پیوند زناشویی  دو جوان تازه مسلمان شده اهل کشور چین در این روستا گفت: این زوج جوان طی ارتباط دوستی با یکی از اهالی روستای قلعه خان با دین اسلام آشنا شدند و به مذهب تشیع  گرویدند.

زوج تازه مسلمان شده چینی

مکرمی همچنین گفت:  این زوج چینی در حال حاضر دانشجوی دانشگاه مشهد و مقیم شهر مشهد هستند و با گرایش به اسلام با یکدیگر ازدواج کردند و نام های خود را نیز به “صالح” و “سلیمه” تغییر داده  و از این موضوع ابراز رضایت و خرسندی دارند.

وی ادامه داد:این مراسم عروسی به صورت بومی و محلی استان برگزار شد.

زوج تازه مسلمان شده چینی

وی در تکمیل این خبر و در ادامه مطالب فوق اضافه کرد: این زوج جوان تازه مسلمان شده در صدد هستند تا با تقویت اعتقادات و باورهای خود  تبلیغ  این آیین انسان ساز در بین گروه ها و هموطنان خود در کشور چین  را با تمام قوا برعهده گیرند.

منبع :  اترک نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار