تاریخ انتشار :

كامليك آتريكس

مطالعات و تحقیق گسترده‎ای درباره دین اسلام انجام دادم

بانو فاطمه آتریکس ادامه داد: مطالعات و تحقیق گسترده‎ای درباره دین اسلام انجام دادم تا به حقانیت دین مبین اسلام، قرآن، رسالت نبی مکرم اسلام و امامان بزرگوار پی بردم.

 

images (1)

 

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،یک بانوی مسیحی ایرانی و بازیگر سینما با حضور در آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ(علیه السلام) و با ذکر شهادتین  به دین مبین اسلام مشرف شد.

«کاملیک آتریکس» بانوی مسیحی که سابقه حضور در چندین سریال تلویزیونی را داشته است، با حضور در آستان مقدس احمدبن موسی شاهچراغ(علیه السلام) و با ذکر شهادتین  به دین اسلام مشرف شد و نام خود را به «فاطمه» تغییر داد.

این بانوی تازه مسلمان درباره دلیل تغییر دین گفت: در صحنه‏ های تلویزیونی که اکثر مذهبی بودند، وقتی بازی می ‏کردم، تحت تأثیر اسلام قرار گرفته و از طریق عوامل گروه هنری‏ ام چندین کتاب راجع به اسلام و ائمه معصومین تهیه و مطالعه کردم.

بانو فاطمه آتریکس ادامه داد:  مطالعات و تحقیق گسترده‎ای درباره دین اسلام انجام دادم تا به حقانیت دین مبین اسلام، قرآن، رسالت نبی مکرم اسلام و امامان بزرگوار پی بردم.

وی خاطرنشان کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در نیمه رمضان خواب عجیبی دیدم که به شدت مرا دگرگون کرد. در این خواب در مجلسی نورانی، بانویی جوان مرا به اسلام دعوت کرد.

این بانوی تازه مسلمان درباره خانواده ‏اش نیز گفت: من مدت‎هاست که بحث اسلام را در خانواده مطرح کرده و اکنون هیچ مشکلی با خانواده ندارم و آنها نیز قبول کرده‏ اند که وضعیت جدید من را بپذیرند.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار