تاریخ انتشار :

تازه مسلمان كاتوليك

مسلمان شدن نظم و تقوا را به من آموخت

الکس درباره مسلمان شدن خود تعریف می کند که در سال ۲۰۱۰ در روز شکر گزاری که جشنی است که در آمریکای شمالی به شکرانه برداشت محصولاتشان در دومین دوشنبه ماه اکتبر برگزار می شود، پای تلفن با دوستش مشغول خواندن کتاب مقدس انجیل بوده است که سوالاتی درباره مذاهب و ادیان مختلف به ذهنش خطور می کند. یکی از این ادیان اسلام بوده است. بعد از این ماجرا به دنبال تحقیق درباره ادیان دیگر می رود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از شفقنا، الکس شهادتین خود را در سال ۲۰۱۰ گفته است و به اعتقاد خودش تازه مسلمان محسوب می شود.

بر اساس گزارش سایت اسلام آنلاین، الکس درباره مسلمان شدن خود تعریف می کند که در سال ۲۰۱۰ در روز شکر گزاری که جشنی است که در آمریکای شمالی به شکرانه برداشت محصولاتشان در دومین دوشنبه ماه اکتبر برگزار می شود، پای تلفن با دوستش مشغول خواندن کتاب مقدس انجیل بوده است که سوالاتی درباره مذاهب و ادیان مختلف به ذهنش خطور می کند. یکی از این ادیان اسلام بوده است. بعد از این ماجرا به دنبال تحقیق درباره ادیان دیگر می رود

سپس الکس درباره تاریخچه قرآن تحقیق و بررسی می کند و در می یابد که قرآن مدت ۱۴۰۰ سال است که دست نخورده و بدون تحریف باقی مانده است.

وی وقتی به اسلام روی آورد که درباره تاریخچه کعبه تحقیق می کرد. او کاتولیک بزرگ شده بود و مدت هشت سال به مدرسه کاتولیک ها می رفت ولی هرگز به او گفته نشده بود که کعبه توسط حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل علیه السلام بنا شده است. وقتی این موضوع را فهمید بسیار ناراحت شده و گمان کرد کلیسای کاتولیک تا کنون به او دروغ می گفته است.

هنگامی که او در مدرسه کاتولیک درس می خوانده به گناه اعتقادی نداشته است و همیشه این موضوع برایش سوال بوده که چرا در مدرسه از یک طرف به آ ن ها ده فرمان را آموزش می دادند و از طرف دیگر همچنان همان کارها را انجام می دادند. تا اینکه قرآن را یافته و قرآن را به زبان عربی و انگلیسی خوانده و یک هفته بعد شهادتین خود را در خانه بیان کرد و یک ماه بعد ازآن به طور رسمی به مسجد رفته است.

الکس معتقد است اطلاع دادن به خانواده اش سخت ترین کار بعد از مسلمان شدن وی بود اما او اکنون از تصمیم خود بسیار راضی است. الکس می گوید دوست داشتم به خانواده ام بگویم شما هم قرآن را بخوانید. حتی دوست داشتم هر جا که می روم این را بگویم.

اولین ماه رمضان وی سال گذشته بوده است. الکس تا کنون در زندگی اش روزه نگرفته بود و فکر نمی کرد که بتواند از عهده اش برآید. بنابراین دعا کرده و از خدا خواسته است که به او کمک کرده و او را هدایت کند. بعد از سه روز از روزه گرفتنش، این کار برایش راحت تر شد.

روزه گرفتن و به طور کلی مسلمان شدن به او توانمندی، نظم و تقوا را یاد داده است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار