تاریخ انتشار :

جِنی الجارودی

از امروز باحجاب می‌شوم

  احمد عبداله‌زاده مهنه: بانوی تازه‌مسلمان آمریکایی از روز باحجاب شدن خود با تعبیر «روز خاص» یاد کرده است. به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،«جِنی الجارودی»، بانوی تازه‌مسلمان آمریکایی، که پیش از این شجاعت ظاهر شدن با حجاب در محیط غیراسلامی زندگی خود را نداشته، از […]

 

IMG15361071

احمد عبداله‌زاده مهنه: بانوی تازه‌مسلمان آمریکایی از روز باحجاب شدن خود با تعبیر «روز خاص» یاد کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،«جِنی الجارودی»، بانوی تازه‌مسلمان آمریکایی، که پیش از این شجاعت ظاهر شدن با حجاب در محیط غیراسلامی زندگی خود را نداشته، از دیروز تصمیم گرفته با حجاب اسلامی بیرون بیاید.
وی در صفحۀ فیس‌بوک خود نوشته است: «امروز روز خاصی است. من در این روز، ۲۰ ژانویۀ ۲۰۱۵، روسری به سر می‌کنم و ان‌شاءالله این بار قدرت و ایمان حفظ آن را خواهم داشت. الحمد لله به‌خاطر همه‌چیز. راستی! این هم همسرمه! هه‌هه!»
دوستان «جِنی» با تبریک و تشویق فراوان به استقبال این تصیم مهم او رفته‌اند. در این میان، یکی از دوستان تازه‌مسلمان «جنی» نوشته است: «من هم مثل تو باید این قدرت را پیدا کنم.»
پاسخ تازه‌مسلمان نوحجاب آمریکایی به دوست خود خواندنی است: «من فقط صبر به خرج دادم و دعا کردم؛ همین. بعدش این چند روز آخر را نشستم و فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که من کی‌ام که به خدا بی‌احترامی کنم؟ کی‌ام که از دستورش سرپیچی کنم؟ و ناگهان ترس برم داشت که بدون هیچ توجیه منطقی برای اعمالم به دروازۀ بهشت برسم.»
«جنی» در ادامه توصیه‌ای عملی هم به دوست خود کرده است: «اگر تا حالا اصلاً حجاب نداشته‌ای،پیشنهاد می‌کنم که روزی دو ساعت در خانه حجاب داشته باشد و کم‌کم این ساعت‌ها را بیشتر کن. ان‌شاءالله به دلت می‌افتد که بیرون از خانه هم باحجاب بروی.»

منبع: قدس‌آنلاین

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار