تاریخ انتشار :

در پي حركت تروريستي داعش در پاريس

دیامز خواننده تازه مسلمان فرانسوی : اجازه ندهیم تا بازی شیطان ادامه پیدا کند

من فرانسوی هستم. من مسلمانم هستم و من‌ هم درگیر و متاثر از این حادثه‌ام. ناراحتم از این همه خشونت و وحشی‌گری که به نام اسلام صورت می‌گیرد. من هم از ترس درب خانه‌ام را بسته‌ام به نشانه نفرت متقابل از خشونت و… ‌قانون دیوانه‌گری که با خون جریان دارد و همه مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، معصومه طاهری / جمعه شب، خواننده مسلمان شده فرانسوی دیامز ناراحتی خود را نسبت به وقایعی که روز چهارشنبه در شارلی ابدو رخ داد ابراز کرد.

دوسالی می‌شود که ملانی دیامز رپر معروف فرانسوی مسلمان شده است او در صفحه اجتماعی خود با گذاشتن چند پیام گفته می‌خواهم احساسات خودم را نسبت به حادثه اتفاق افتاده و حمله به شارلی ابدو و گروگانگیری آن نشان بدهم.

من ۴۸ساعت جلوی‌ تلویزیون مثل سنگ میخکوب شده بودم و اخبار را می‌دیدم و دنبال می‌کردم. او پیام خود در فیس بوک با این جمله شروع کرد که خیلی وحشت زده و شوکه شده شده بودم از این موج خشونت که بر سر فرانسه ‌آمده است، خیلی سخت می‌توان با کلمات احساسات را بیان کرد تا بخواهم ترس و وحشت مطلقی که ایجاد شده را بگویم، فضا قابل توجیه نیست. کلمات هرگز نمی‌توانند احساسات را برسانند. من این چند خط را با قلبی پر از درد و اشک می‌نویسم .

دیامز در پیام خود ‌نویسد: من فرانسوی هستم. من مسلمانم هستم و من‌ هم درگیر و متاثر از این حادثه‌ام. ناراحتم از این همه خشونت و وحشی‌گری که به نام اسلام صورت می‌گیرد. من هم از ترس درب خانه‌ام را بسته‌ام به نشانه نفرت متقابل از خشونت و… ‌قانون دیوانه‌گری که با خون جریان دارد و همه مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است.

او ادامه می‌دهد:‌ اسلام تروریسم را منع کرده و خواستار صلح و آرامش است. اسلام انتقام یا قتل را آموزش نمی‌دهد، بلکه با نام‌ گسترش نور به دنبال نیکی و تعالی در رفتار است. جرم و جنایت مربوط به کسانی است که تفکرات نژادپرستی و بسته‌ای دارند و جاهل هستند‌.

او در پایان می‌نویسد: هرج و مرج است اما می‌خواهم اجازه ندهیم تا بازی شیطان ادامه پیدا کند و نفرت و کینه‌ورزی را بیشتر کند. ‌من این پیام را قلبی پر از درد و غم ارسال می‌کنم و خیلی متاسفم.

امضا ملانی(دیامز)

 

اشتراک گذاری :


  1. ناشناس گفت:

    این دیامز همونیه که تو مجموعه نمایشگاهی من یک محجبه ام بود
    چقدر تغییر کرده عوض شده؟

آخرین اخبار