تاریخ انتشار :

فردریک کانوته

مشهورترین فوتبالیست تازه مسلمان

به طور حتم “فردریک عمر کانوته” مالی تبار که در تیم ملی فرانسه نیز سابقه درخشان دارد در ادای روزه و نماز حتی در حین بازیهای حساس توجه رسانه های بین المللی رابیشتر به خود جلب کرده است.

 

2832901_303

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، “فردریک کانوته”  که در حمایت از کشور فلسطین سرآمد است، متولد ۲ سپتامبر ۱۹۷۷ یکی از بهترین های تاریخ باشگاه سویا که در سن ۲۰ سالگی به دین مبین اسلام گروید.

 

 

وی که یکی از مهاجمان برتر تاریخ لالیگا بوده، در بین ۲ نیمه در رختکن  نماز خود را به جا می آورد و حتی از پیراهن های باشگاهی که آرم تبلیغاتی مشروبات الکلی را به همراه دارد تحت هر شرایطی خودداری می‌کند.

فردریک عمر کانوته با وجود اینکه در لیون  فرانسه به دنیا آمده، به دلیل اصلیت مالیایی و با وجود پافشاری مسئولان فدراسیون فرانسه اکنون برای تیم ملی مالی بازی میکند.

بر اساس این گزارش،  فردریک کانوته فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۹۹۷  در لیون آغاز کرد و طی ۴۰ بازی ۹ گل به ثمر رساند. “فردریک کانوته” پس از آن به وستهام  یونایتد پیوست و طی ۳ سال تا ۲۰۰۳ در ۸۴ بازی، ۲۹ گل به ثمر رساند. کانوته در سال ۲۰۰۳ راهی تاتنهام هاسپرز شد و طی ۲ سال در ۶۰ بازی، ۱۵ گل به ثمر رساند.

2832902_725

 

کانوته از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در ۲۰۹ بازی، ۸۹ گل را برای سویا اسپانیا به ثمر رساند. کانوته پس از آن فعالیت خود را در لیگ حرفه ای چین ادامه داد. کانوته  از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ برای تیم ملی مالی طی ۳۹ بازی، ۲۳ گل به ثمر رساند.

منبع: نماینده

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار